Är bara tvungen (aa)

Kommentera
GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!

Du är kär nu - JAA :$
Du har sårat nån så de börjat gråta - Jaa :S
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Jaa :S
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Neeeej ,
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- Har jag väll,
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Jaa :O
Jag har smygit ut utan lov - Självklart (a)
Jag har ljugit om var jag är för någon - Mamma och pappa!
Jag har en hemlighet som ingen vet - Alltid
Jag har struntat i ett prov - Naej, :)

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- Smuttat x'D
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej, wtf? :O
Jag kan inte svälja piller  - Kan inte och har aldrig kunnat!
Jag har tagit mediciner mot depression - NEJ!?
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej :D
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Aaa
Jag har vaknat gråtande - mm :'(
Jag har somnat gråtande - jupps

DÖDEN
Jag hatar begravningar - jaaa, det gör väll alla?
Jag har sett någon dö - Nära på..
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Inte vad jag vet iallfall,
Någon nära till mig har begått självmord - neeej,

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad -Jaaa.
Jag har sett en fallande stjärna - Yeaa
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Såklart (:
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Såklart jag trycker alltid? :D
Har sparkat en kille mellan benen - Jarrå,
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Neeej, för feg fan.
Druckit en hel liter mjölk på en timme -  Har aldrig tästat ens.
Jag har medverkat i en teater - Massa i skolan, hatar det! ;S
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - nää
Du har fångat en snöflinga med tungan - Det gör man på vintern, iaf jag (aa)
Jag har suttit på ett tak på natten - Jupps
Jag har aprillat någon - men såklart (:
Jag har åkt taxi - jaa
Jag har ätit sushi - Ja äckligt! (a)
Jag har åkt snowboard - nupp