Lite om mig (a)

En kommentar
Personligt:
Namn : Beata frida sterner -.-
Ålder : 13 och 2 veckor (;
Bor : i skärgården (a)
Boende med : Mamma, pappa syskon.

Vänner:
Vilka umgås du mest med? Blandat faktist, men mest med sara, niki & linnea.
Vad gillar du hos dina vänner? att dom är såå roliga snälla och deras personlighet är underbar (vissa)
Vilka är dina bästa vänner? Nora typ (?) (;<3
Utseende :
Hårfärg : Brunett
Ögonfärg: blåa :$
Längd : 1,52 typ?
Vikt : underviktig fan..

Övrigt :
Smink :
 Antingen mascara och foundationi eller ingenting, pallar nt fixa mig så ofta -.- Frisyr : Olika. Men oftast nu en slarvig bulle och hårspänne och koss på såklart (;
Tv program : ser typ nt på tv nu förtiden :s
Intressen : Fotboll vänner och ute kvällar (a)
Gillar inte : de som nt håller vad de lovar. Om jag inte får som jag vill . om folk härmas, typ köper samma kläder som jag göra lika dant på sin blogg osv :s
Gillar : Brorsan Nicole och Soulmate niki! :D
 
1 Nicole:

skriven

Haha vad var det där , att ta flum foton med mig och niki ? :o <3 xp