Måndag tillbringad med Linnea.

En kommentar

Hej älsklingar, hur har er dag varit? min dag har varit bra det började med språk som gick bra. Hade den snälla läraren så jag satte mig bredvid Linnea. Slapp lektion(aa) sedan hade vi en massa redovisningar, som vanligt-.- man somnar typ, haha! sedan hade vi idrott tjejerna mot killarna. Dom fuska så jävla hårt och det blev värsta bråket! men inte vårt fel att dom är fett omogna-.- (alla ska nt ta åt sig) aja, sedan hade vi matte prov och det gick faktist ovanligt bra, *stolt* bara " lite " hjälp av Alice. Sedan lunch och efter lunchen hade vi so och jag är nästan klar med den där jävla uppsatsen! Efter skolan tagga jag och Linnea hem till henne vi åt glass (a) Sedan gick vi en promenad och tog lite kort, Linnea är seriöst rädd för kameran typ kastar sig bort fran den, haha tvungen att skriva det. aja, bilder kommer här:


Linnea til höger jag till vänster.


Fotograf jag!


Det blev lite konstigt där med skorna ;o


Linnea, <3


Fett fint väder det var(aa) Jag är kortis:D


Fråga inte vad jag gör, :o


Dagens humör: Glad som fan:D
Dagens borde: Ringa mamma -.-
Dagens frisyr: slarvig tofs:o
Dagens klädsel: Titta på bilden (a)
Dagens planer: Slagga här (hos Linnea)
Dagens vill ha: Mat
Dagens låt: Peå låt?
Dagens längtan: Ge mig sommar!
Dagens beroende: Mobilen
Tråkigaste: Matte -,-
dagens person: Linnea !

 
1 Anonym:

skriven

bra blogg :P