Tisdag, tilde<3wille

En kommentar
Idag har jag haft en vanlig dag, skola you know? Men när vi sluta tjugo över två tagga jag och Tilde hem till mig jag skulle byta kläder(a) Sedan gick vi till värmdö vallen. Tilde skulle träffa sin "blivande kille"  plus hans kompisar alltså. Och hon ville nt gå själv så eftersom fotbollen var instäld så hänka jag. Det var kul vi spela fotboll och någon knäp liten sak ragga på mig typ hela tiden! haha.. Men willes kompis hette sterner i efternamn precis som jag så Tilde mobbar mig och säger att vi är gifta, haha! Juste Tilde och Wille är ett "par" nu! *stolt* jag måste bara säga VAD VAR DET JAG SA?
För att komma till Tildes bogg tryck här ! Allt från mig ska plugga och sedan sova. ha det bäst!
/ Beata, en trött liten sak



( bjuder på den )
 
1 Nicole:

skriven

sv : Haha baby <3