NU SKITER JAG I DESIGNEN! :)

5 kommentarer

Back on track här då.
Jag orkar inte bry mig om min design längre,
det går ju inte satt..

Guuuud vad mycket roligt jag inte skrivit om!
Aja, Ester åkte nyss och hon har sovit här 2 nätter,
vi har varit på ung shoppat fotat försökt tagit ner ett gigantiskt tält sovit i ett annat tält snackat skit och mycket mer!
trevligttrevligt ")

Snart ska jag på fotbolls match mot aik, måste fixa mig nu.
CHAIO !  ( bilder kommer )

 
1 EVELINA:

skriven

hehehe, ja det kan jag göra :)

2 EVELINA:

skriven

http://widaeus.blogg.se/test/?tmp=16171434

kolla här och se ifall du fattar ;) haha

3 I S A B E L L E ♥:

skriven

hahha, guud va kul att höra! blir jätteglad när jag får höra sånt! :D shit va gulliga ni är ^^<33

visst kan jag fixa boxar till dig(eller ska försöka)! jag hör av mig när jag får tid till det, har ju som sagt 3 på tur men lovar dig en direkt efter! lägg till min msn så kan vi snacka om det :)

KRAMAR <333 :D

4 EVELINA:

skriven

ÅH vad bra :D

5 Lisa & matilda:

skriven

Hej, du kan tyvärr inte vara med och tävla om designen eftersom att du inte har skrivit något om den i ett inlägg på din blogg, och vi drar en vinnare nu idag.

Men det kommer fler tävlingar som du kan vara med i!