Film and candy taim! :D

10 kommentarer


Nu ska jag ner och sociala mig med familjen,
och äntligen får jag äta godis! har inte gjort det på 3 veckor :O
Dock har jag inte godis förbud!

Det här är sista inlägget för dagen,
ska gå och läga mig tidigt för imorrn ska jag till city!
skriver sen dårå?! (a) pusspårumpan

 
1 n i c c a n h:

skriven

sv: Vad fattar du inte? :D <3

Och vad neeeej? :)

kramiiiiiiiiiissss

2 fabienne:

skriven

mm, följ min :)

3 Khalid:

skriven

hahaha ja det tog långt tid för att få det perfekt :P

4 jesi:

skriven

vistvisst. :) jag har lagt till dig, så lägg till mig!

5 camilla:

skriven

Sv: hah jo vi har det bra , fast vi har inte direkt blivit bruna :( men vi har det bra :P <33

6 B E C K A ♡:

skriven

Ställ gärna några frågor i min frågestund, så skulle jag bli superglad :D

7 Anonym:

skriven

kan du göra en sån där i photoshop om jag skickar en bild på mig på msn puss miss you ! <3

8 Angelica L:

skriven

Hoppas filmen är bra :D

Kram

9 nnc:

skriven

sv: hm.. kan du på tisdag? löv ju.

10 camilla:

skriven

Sv: hah , nja det finns typ inte några converse här .. inte så många iallafall :P