i am desperet.. -,-

2 kommentarer

Det blev ändå en lyckad dag trots alla men..

Guuuud vad jag var desperat idag, ingen var hemma och ifall någon var dte så kunde den inte vara med mig jag har suttit hemma i 4 dar;o HALLÅ! Jag får ångest -,-

Men iaf.. jag pappa, brorsan hans kompis och våra grannar åkte och bada, i typ evlinge (?) då låg jag på stranden och dunka musik och fika och sedan bada jag med, det var kul iaf när dom försökte puta i mig och jag bara kasta mig i och skrek, och ja vet det låter patetiskt men hallå jag är det.. somtimes :O Sedan har jag väll suttit ch väntat på datorn hela dagen och sätt på tv. Och idag kom min "morbror" och kusin och de sover här några nätter, har väll inte hänt så mkt mer idag, eller föresten.. jag tog vattenslangen och spruta ned min syrra, i am crazy? -yes i am!  x)

BILDER!


Hehe. my fu*king "fötter" =)


Jag är nog världens mest udda, får aldrig ränder? ;o


Beata <333 solen (?) (;


Min bror är skum, det vet alla! muhaha


Fast det sägs att jag är konstigare.. " en klassiker "


Min mobil är min bebis!


Kan ni se vad det är? x)


Det var lite bilder det! haha inte så roliga kanske, men det får duga!

 
1 Nicole:

skriven

DU MÖRDADE EN TROLLSLÄNDA! :O

2 ester:

skriven

beata älskling,du får inga ränder för att du redan är neger och är det på vintern oxå,seriöst altså,fatrar inte hur du kan vara det men iallafall så kan du inte få ränder för attndu inte kan bli brunre,moahaha! =)pööösssssss<3