Trååkig dag !

En kommentar

Hej bloggen!
 jag kan tyvär inte blogga så mycket på dagarna eftersom min brorsa har datorn hela dagarna -,-
så det blir dålig uppdatering men nu till hösten när jag börjar i ny skola kommer jag få egen data.
Äntligen =) jag har längtat som tusan!

Lite om min dag då..
Blivit väckt 9 -,- av min syrra :P
ätit frukost och chillat ute,
varit med min lillasyster i prencip hela dagen eftersom mamma och pappa vart borta och köpt en ny bil bla!
Jag och syrran har.. byggt lego hahax) spelat wii, bråkar och sätt på tv och mera såklart.
Sedan har några släktingar kommit och vi har fikat och skit.
Sedan har jag tränat fotboll, ååh vad dåligt det gick!
Mina ben är som slaim, och jag menar det!
Fyfan! måste nog träna mera..

Tre låtar som jag har på hjärnan just nu.. ;D



 
1 :):

skriven

hur gör man så att man bara har med den rosa grejen från youtube?:)