Dagens tidsfördriv.

10 kommentarer

Har så sjukt tråkigt så jag sitter och spelar sims 2.
Töntig som jag är så tycker jag att det är rätt kul att möblera och sånt. Framför allt när jag har alla såna här tillbehör fritid och allt vad det nu heter. :D

Här en lista vad mitt tidsfördriv brukar vara.

Tvn: jag spelar in all skit som typ finns på tv'n och sedan sitter jag i timmar och bara glor på tvän, vilket liv? Men det ör så mysigt framför allt med fryst mango i knät (a)

Datan: man hänger inne på pea och lyssnar på låtar och kollar pressar inte direkt det roligaste men aa. Seddan kollar man självklart en massas bloggar kommenterar och bloggar själv.  Sedan jag kasnke geeckar sims 2 och redbublbed.

Man kan alltid pyssla om sig själv. Måla naglarna, sätta in hårinpackning, a ni fattar?
Det är ju aldrig dumt va?

Hjälpa till hemma. Det är ju också ett altenativ vilket jag INTE gör ofta! Men om jag verkligen har tråkigast i världen brukar jag städa hela mitt hus. Hehe x)

Vad brukar ni göra?
 
1 Sandra - Piffad:

skriven

Jag älskar sims! :D



sv: Ja, eller du behöver ju inte skriva något, utan bara pröva designer och ändra i kodmallen, för det är inte så kul om det blir fel i ens vanliga blogg, för i testbloggen kan man ju alltid återställa! Jag testar både inlägg och designer på min http://ekenstam.blogg.se/

2 Sandra - Piffad:

skriven

sv: Jadu, jag har sett det i massa affärer, men det kan ju vara så att dom tagit slut, här är lite förslag där du kan kolla:

Topshop

H&M

Din Sko

Eurosko

Belle shoes

Scorett

Skopunkten (billigt, men jättedålig kvalitet)

Nilsson (lite osäker på om det finns där)

3 signe:

skriven

Jag brukar: vara inne på datotr T.E.X titta på bloggar, spela på www.girlsgogames.se mm. städa skriv bordet. och annat, men det finns tider som men har gort allt och har absolut inget att göra. Håller absolut med dig! <3 :D

4 Anonym:

skriven

ÅÅ älskar sims!!!

5 signe:

skriven

jag ska följa din blogg via blogglovin!

6 Lona:

skriven

hejsan nice blogg.

vill du vara med i min bildtävling kanske?

bara att du anmäler dig :D

7 Linda - She with the colors:

skriven

Skolan är snart slut och alla vänner skiljs åt, varför inte skaffa ett vänskapshalsband då?

Just nu kan du just tävla om ursöta vänskapshalsband hos mig!

Klicka här för att kolla direkt till tävlingen: http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/2009/june/tavling-my-own.html#comment

8 Felicia:

skriven

fin blogg du har! :)

9 Linnea:

skriven

Shooo beata. Visst kan vi göra det ;D <3

10 Sabine - Ab imo pectore:

skriven

sims <3<3