Hiss eller diss?

16 kommentarer

De här sol brillorna är rätt inne, alltså många har såna men andvänder dom inte ofentligt. Jag fattar inte vitsen, är det fjortis stämlat eller?
 Haha men vi kör en hiss eller diss:)

Hiss:
För att dom är coola och finns många färger.

Diss: Man ser ju bara ränder, det är såå obehagligt.
 
1 elineklund:

skriven

hej, tack desamma :)

jo, det kan vi göra.. puss =)

2 elineklund:

skriven

hej, tack desamma :)

jo, det kan vi göra.. puss =)

3 elineklund:

skriven

brabra, följer din :)

4 Amanda:

skriven

Aa, det kan vi göra jag lägger till dig nu, säg till när du lägger till mig :D

5 Amanda:

skriven

okej :D

6 Amanda:

skriven

okej :D

7 nora:

skriven

jag har dom (a) <3

8 Matilda:

skriven

dissen är ju oxå för att det hjälper väl inte mot solen? eller?<3

9 Becca:

skriven

svår fråga lite halv coola men som sagt ser ju bara ränder?

Och hjälper de mot solen?!



10 bianca:

skriven

vet du vart man kan köpa sånna ? ;D

11 Anonym:

skriven

Diss ! Möjligtvis roligt på en fest !!

12 Alice:

skriven

jag tycker inte alls dom är fjortis,visst många fjortisar har dom. Men bara för att man har några så är man inte dirket fjortis, oh om du vill ha sånna, köp dom!



btw, man kan köpa dom vid plattan

13 Anonym:

skriven

hiss. roliga att att på sig, kanske inte på stan men hos kompisar och hemma. =D

14 Arijana:

skriven

Jag har såna och jag har dom för jag tkr dom e snygga , men det är ju inte fjortis att ha sånna :S

15 Linnea:

skriven

Svar till nån över mig... Jo, dom hjälper mot solen, det är som liksom en slags persienn (stavning?9.



Jag tycker dom är coola, men asobehagliga att ha på sig. För man ser ingenting...

Men man kan ju ha dom i pannan :p

<3

16 Anonym:

skriven

hiss såklart :D