Måndag.

3 kommentarer
Min dag har vart bra. Morgonen började med franska vi tittade på Asterix och Obelix på franska med engelsk text. :D Senare resten av dan har jag övat på min so redovisning och hjälpt till  med musiklaen. Efter skolan tagga jag och Sara till grills och steckte och fika och sedan till grisslinge där låg vi bara och steckte i hetan och doppa oss en gång! Thaha Sar är värsta badkrukan! Och jag blev faktiskt brun ;o När jag kom hem åt jag sushi och badade i vatten spridaren med lillasyster. PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN MIG!

Bomba min blogg på kommentarer jag svarar på allt!
 
1 Emma:

skriven

härligt å sola. speciellt när man får lite färg. :D

2 signe:

skriven

håller med, härligt att sola!Jag är ny besökare här på bloggen, den här bloggen verkar SUPER! ;D

3 NADJA- Nadiaz.blogg.se ;D:

skriven

Söt blogg !

Jag har frågestund i min blogg. Fråga vad som helst... :D