1 Nicole:

skriven

Me like ! (: <3

2 nora:

skriven

älskade beata ... först vill jag säga att jag älskar dina kläder :)

asså jag talade sanning men nu börjar jag bli äldre ch satsar på fotbollen och n uska jag köpa grässkor, mamma tycker det blir bättre nu när jag kommer spela mer på gräs :)

älskar dig

3 Nora:

skriven

sv: men tyck det då.. allt jag gör är ju typ konstigt för dig (a) och hur märker du det ? :s

4 Nora:

skriven

varför behöver du lägga dig i om jag ska köpa grässkor eller inte , det är bara onödigt..

5 Nora:

skriven

ja dom är försmå ..men du behöver inte tro mig om du inte litar på mig.. varför märker du att jag älskar dina kläder .. <3

6 Nora:

skriven

okej :) <3

men tänk på att inte du behöver ha köpt ALLTING först;) <3

7 Nora:

skriven

vad är din mobil x) asså du svarade inte mitt sms (a)<3

8 ester:

skriven

ååh, beata!

du har så himla fina kläder :( haha (aa)

älskar dej<3

9 C:

skriven

Fin blogg du har:)

10 ester:

skriven

host* haha..

sen förra sommarn när vi var i partille när sara och några fler tvingade upp mig i allting thaha!

älskopälsko :*

(aa)

11 Angelica L:

skriven

Ja vi kan följa varandra på bloglovin :D

Jag lägger till dig nu!

Kram

12 Nicole:

skriven

sv : Vadå egen bakgrunsbild ? (a)<3

13 Ella:

skriven

sv: hahah aa faktist xP

14 Khalid:

skriven

Jag har lagt till dig nu! vad gör du ;D ?

15 keisha:

skriven

nu är det frågestunden på min blogg skriv gärna några frågor är du snäll :) <3

16 Becka [FOTOBECKA]:

skriven

Svar: Hej, tack detsamma :D

Tack, joo det kan vi, lägger till dig på direkten (:

17 emilia:

skriven

snyggt! :)

18 jag:

skriven

en fråga hur kan du vaa så j'vla brun !!<3

19 eeeeeeeeeeeelise:

skriven

haha ,lite fail beata :P

dom två första bilderna är du brun på men på den sista ör du blek på XD <3