Skolavslutning imorn bitches !

8 kommentarer
Hej sötnosar allt bra med er?
Med mig är det bara toppen .
Sitter i klass rummet och har rast,
jag har precis ränsat min låda :P
Snart ska vi ner till grills där vi ska ha olika övningar.
Sedan ska vi möta lärarna i typ övningar,
konstig tradionn antar jag x)
Vi ska också ha lunch idag med alla lärara vi haft genom åren.
MUMS, i loooooove mat !
Ska läga in outfits och skolavslutnings kläderna senare.

Aja, ska väg med klassen nu ha en bra dag gottfolk!

PS: Ikväll kommer jag nog inte blogga ska förbereda mig infök skol avslutningen och äta och så jag har ju tränat fotboll då också.

 
1 JENNNNA:

skriven

nej.

2 DesignByMilly♥:

skriven

jag följer din med :D

3 Milano:

skriven

Är det bara jag eller är det otroligt mycket rosa på din blogg?

4 bam bam:

skriven

vilken fin blogg du har :)

5 alicia:

skriven

SVAR: Nej det gör jag inte. Kan hända att jag gör det till mina kompisar men det tar alldeles för lång tid & för mycket av min fritid för att jag ska kunna göra det ;)

6 Sabine - Ab imo pectore:

skriven

studenten imorgon!!!!!!!!! :D

7 Becka:

skriven

Var gärna med i min outfit-tävling på min blogg:D.. Hoppas du har det bra!

8 elsa:

skriven

fett bra bilder.

hur orkar du bea?