5-0 till oss!

3 kommentarer

Förlåt för världens sämsta uppdatering
 men dagarna räcker inte till!
Igår efter skolan satt jag hemma och bara gjorde matte, 3 sidor faktiskt =) sedan tagga jag till mölnvik och hämmta och testa mina nya glasögon. Uch och fy! aja, sedan tagg ajag hem igen och plugga mera sedan fixa jag mig inför fotbolls matchen. Sammlingen var typ sju, jag och Alice åkte dit med Siri. Vi satt typ och flumma hela tiden:D tss när vi kom dit bort så värmde vi upp och så, och vet ni vad? jag fick nummer tio, gjorde mål och fick spela forward! *stolt* Matchen var ända bort i Hudinge så vi kom hem vid tio och då käka jag päron paj och gick och la mig! Haha just niu sitter jag ensam i skolan och jobbar, alla tränar musikal. Det är as skönt jag gör so:D haha och nu äter jag min massäck också som jag skulle ha till kanot utflykten idag som tyvär blev instäld. Pussar babes!

 
1 Evelina:

skriven

Grattis till vinsten :D

2 ericaperzzon:

skriven

Varför blev det ingen utflykt då?:/



Svar: Jovisst:) jag har lagt till dig nu. Lägg gärna till mig du med:)



/E

3 Matilda.dahl:

skriven

Svar:



Ja gärna, din blogg verka trevlig! Lägger till dig på bloglovin direkt !=)