brottombrottombrottom

6 kommentarer
Ojojoj, jag måste snabt sätta på mig fotbolls kläder och sedan möta Nora och sedan träna fotboll! :D
Så mina planer innan jag ska sova ikväll blir..
1. Träna fotboll
2. Dusha, hårinpackning osv..
3. Öva på franska glosor -.-
4. Titta på tv och käka glass :D
5. Smsa borsta tänderna och sova!
Det här blir sista inlägget för idag :(
ha det bra och bomba med kommentarer.
/ Sportnörden jag.. :O
 
1 Hanna:

skriven

SV; Tack så mkt :D

O desamma för den delen :)

Jo, men jag lägger till dig nu :D :D

2 Foki:

skriven

svar: nepp, det gör jag inte ^^



Ha det bra :)

3 Emma:

skriven

Fin blogg du har !

Ska vi premunera på varandra i Bloglovin ?

Puss :*

4 Emma:

skriven

en hel del du ska göra. ;) borde oxå göra massa saker nu. haha xD orkar inte XD

5 Emma:

skriven

lägger til dej nu , så glöm inte mej :D

6 Sandra - Piffad:

skriven

sv: nej, det är inga? :)