ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ

5 kommentarer
Britney Spears
"Spickat och klart in i minsta detalj"
Jag ska se på konserten mama köpte biljettter igår(a)
Jag är lyckligast =) ska du dit?
JUSTE,
Beyonce vs Brittney?
Lägg en kommentar på vem ni tycker bäst om, alla måste väll håla med om att Brittney äger Beyonce? ;o

/ I love my mam, hon köpte biljetterna^^
 
1 Anonym:

skriven

brittney! ofc omg om man inte tar henne lixom ??!!

2 Anonym:

skriven

beyonce så klart men jag ska ändå på hennes konsert för jag har redan varit på beyonces

3 h&m (maie):

skriven

åh vad najs! att gå på britney asså.

brillorna får du fråga henne om, www.costly.blogg.se !

puss

4 emmmie:

skriven

BRITTNEY !?! hha , ska kanske på den också ! :)

5 Mimmi:

skriven

Var på Beyonce och den var fantastisk så jag har svårt att tro att Britney kan slå det. Men vem vet. Är sugen på att se Britney också men man vill ju ha stå biljetter och de kostar typ 1400 -,-