Fan, jag är bäst!

3 kommentarer

Rubriken stämmer till 110% då undrar ni säker varför thaha men det är så att Beata har gjort klart ett arbete om Indonesien i skolan, kan ladda upp bild ifall ni vill? + att jag åt luch idag, brukar vara så äckligt så jag brukar oftast inte äta ;o men det bäst utav allt är att jag har städat mitt rum efter två månaders tjat av mamma att fixa det.. Äntligen klar en massa kläder och skit låg över hela golvrt.. Ett tummen upp för mig då! Hela min dag har jag alltså tillbringat hemma, och städat! Sen har jag ätit och vart på världens tråkigaste Föreläsning med två tanter som snackar om självkänsla -,- det är en fotbolls sak och hela laget var där. Sista gången.. Yes :D
Hur har eran dag varit älsklingar?
/ Beata, vet att jag varit bättre en er!

♥ - var som jag allihopa, be nice! pussen och kramen.
 
1 A A N N I E M A T I L D A ♥:

skriven

söt med ! :)

2 evelina:

skriven

Fint hår :D

3 Matilda [foto och mode]:

skriven

hihi, kul med föreläsning(A) haha^^