Hemma igen då:( men har haft det bäst:)

Kommentera
Jahapp då kom man hem nyss, tråkigt värre. Men jag har haft super kul med Linnea.
Vi började ju bilresan pålördags morgonen vi sov typ hela vägen förutom när vi stannade 5 gånger och åt och gick på toa och sånt där. Jag och Linnea fick eget hotell rum ;D hennes föreldrar sov på ett annat. TSS..
När vi äntligen kom fram fixade vi oss och gick iväg till konsert stället. Vi missade precis Kevin:( Men vi hörde han sjunga. Haha. Vi var där och kollade på artisterna som sjöng åt och åkte en stång grej x) Runt åtta sjöng äntligen Linneas systers killes band. Dom heter Apollo drive och rockar fett! :D haha. Vi var där till klockan 12 alltså vi gjorde hur mycket som helst pallar nt rabbla upp allt. Jag ville så gärna gå backstage för det fick ju artisterna göra och jag tål inte när andra får göra sånt som inte jag får och då fråga jag camilla som fråge henens kille (stefan) och han tog in mig backetage:D Efter ett tag fick Linnea också det. Igentligen fick man inte gå där:P Där fick vi aoutografer och snackade med alla möjliga. Tss. Det var as kulit. Jag fick blandannat aooutografer av hiphoparen Lazee och Av Mason (Lalila bagges ex) *stolt* Sedan på morgonen har vi baar åkt bil oc stannat i söderkping och ätit på sveriges största glass sak.

(BILDER KOMMER MEN DUMIHUVUDET SOM MAN ÄR SÅ GLÖMMDE MAN BATTERIET TILL KAMERAN I LADDAREN SOM VAR HEMMA -.-) Menmen..