Hur ska det bli?!

En kommentar
Guuuuuuuuuuuud vad skönt det ska bli att slippa vik i 7:an jag kommer inte sakna något eller någon, okej det kommer jag. Sara och Linnea. Sara för att hon är stört skön och hon är trots allt min fruga och är en av dom som betyder mest av allt. Och Linnea för att jag har gått från dagis-6:an med henne. Hon var nästan en av mina första kompisar och ja ni fattar. Jag vetefan hur det kommer bli utan henne, men inte bra tror jag! Men jag älskar henne något enormt hon har lixom alltid funnits där för mig minns visa stunder på dagis.. (a) Hon är nog den jag har absolut mest minen med och bland dom bästa! det jag ville säga med det här inlägget är att ni kommer bli sjukt saknade och är sjukt älskade utav mig, Beata.


linne aoch jag, dööö länge sen! (;


Jag och Sara, och ja jag vet. Vi skämmde ut oss!

 
 
1 sandra <33:

skriven

Vad gulliga :) <33