Huvudvärk/konsärt!

4 kommentarer
Jag orkar verkligen inte blogga, har fruktavsvät huvudvärk!
Och varför ska jag blogga när jag knappt får kommentarer?
S Å  S K A  J A G  S L U T A  B L O G G A !?

Idag har jag varit i stan med fotbollen, spelat laserdom ätit på resturang och sätt på fotbolls match,
Bugården mot solna tatare!! :O
Lixom inte värt att taiita på för HAMMARBY ÄR BÄST! Ingen kan säga emot det.
Men det var ändå kul förstås. :p




 Britney Spears kommer till Sverige i juli med den omtalade Circus-turnén! Den 13:e juli entrar hon Globen med en färgsprakande show! Biljetterna släpps den 11:e maj kl 9.00. Och jag ska dit! fatta att hon äntligen kommer hit, :D

(Tagen av miscela.blogg.se, förlåt men jag måste komma ihåg :$)

Ha det bra sötnosar, jag ska försöka "krya på mig" / Beata "/
 
1 Anonym:

skriven

nej sluta inte blogga det är kul att läsa!

=D :)

2 lilla jag:

skriven

det är kul att läsa din blogg. och det är väl många som gör de? så sluta inte blogggga!!! -.- o.O

3 Nicole:

skriven

Jag tycker inte att du ska sluta blogga , alla har lite kommentarer från början ! Men om du är aktiv på andra bloggar får du cokså kommentarer tillbaka . Så fortsätt blogga om du inte tycker blogg är värdelöst ! <3

4 inez:

skriven

jag vill verkligen gå på britneys konser !



ställ gärna några frågor i min frågestund :)