Kändisar..

4 kommentarer

Enligt mig så är faktist Vanessa Hudgens perfekt,
hon ser perfekt ut och har en perfekt karriär.
Och hon har en snygg stil!
Ingen kan säga emot mig, maha.



Charlie Sheen charmar ju alla med rollen som Charlie Harper i tv-serien 2 1/2 men.
Han är bara för sköön , hahaha xD



christina aguileras röst är för underbar!
Visst är hon världens bästa kvinliga sångarer?
Lyssna bara på låten " hurt "



Bland världens bästa, sexiga och snyggaste fotbolls spelare?
Det tycker iallfall jag, go for it girls!



Lady gaga är en sjukt cool blondin.
Som verkligen går sin egen väg.
Hennes roset på huvudet har t.ex blivit värsta trenden.
Haha, hon är coolast?


Harrison Ford är en grymmt bra skådespelare.
han medverkar bla i filmerna Indiana Jones. :D
 
1 Sandra - Piffad:

skriven

Älskar Lady gaga!

sv: Okej :) instyle.com

2 Anonym:

skriven

Tack! detsamma.

jag har inte gjort min design, utan det är babbi.se

3 alexandra:

skriven





tack tack! nej tyvärr gör jag inte deisgner. Ha det bra!



4 nora:

skriven

håller helt med dig beata , vanessa hudgens är helt perfekt med allting !



lycka till med bloggen !

:)



/http://ccuurious.blogg.se