Lämna en åsikt!

3 kommentarer
Vad vill du se mer av i min blogg?
ouftits, personligt, bilder, tips , ideer, kändisar , osv?

Har du någon negativ eller positiv kritik till mig?
Säg det till mig. Det är bara JAG som kan förbättra det.
Maila mig: [email protected]
Eller kommentera.

Har du några ideer om tävlingar eller liknande?
Kanske vill just du att jag ska ha tex '' veckans blogg ''  ?

Funderingar eller frågor:
[email protected]
( eller kommentera )
 
1 Amanda:

skriven

Hejsan!

Jag har precis öppnat en ny webbshop, än så länge med rätt få varor och är i uppstart. Jag skulle bli väldigt glad för din åsikt om den.

Du kan ju gå in och ta en titt!

http://dimalim.noxshop.se/

Där finns kläder, voodoo doll,, smyckehängare och annat.



Du kan ju höra av dig på min mail [email protected]



Du får också väldigt gärna ge mig tips på vad du skulle vilja se mer av i min webbshop.



kram

Amanda

2 Anna-Lena:

skriven

veckans blogg gillar vi=) kul å bli uppmärksammad :)

3 Julia:

skriven

veckans blogg och veckan sötnos, (a) <3