Min helg :D

Kommentera

Fredag:  Jag hade språk och en massa andra lektioner efter skolan åkte ja in till gurra och träffa Alexandra och Frida. Eller bara sa hej och så x) Sedan möte jag norta vid godis boden och vi köpte mycket godis till vår fest som vi hade igår. Sedan åkte vi hem till Nora och gjorde bild colllash till varann. Åt glass chilla och lite sånt och runt halv sju tog jag bussen hem. Sedan var ja inne på datan och såg på tv och slagga runt elva.

Lördag: Mamma väckte mig vid sju -.- hade fotbolls match vi samlades typ kvart i åtta ? då åkte vi till hammarby där vi skulle spela. Vi körde ganska bra alltså hammarby är stockholms bästa fotboll lag. Vi förlora med 4-0 :/  Maia och Felicia skadades :S Aja, efter matchen tagga vi hem till mig och dusha och åt mat och satt i datan i hundra år tills pappa kom hem och han körde oss till Nora. Där fixade vi till festen. Ester kom tidigare! :D Den roliga lilla saken. Fast hon har faktist blivit jätte lång :O Thaha! På Vår fest hade vi sju kamp och massa annat. Det var kul:) Julia, Nicole, Cissi, Ester och jag sov kvar där. Vi flumam runt. :D Somna runt tre med godis i fula munnen. x)

Söndag: Vakanade hos Nora som sagt vi åt tacos till frukost. Själv åt man två mjuka fulproppade på grönsaker. Mums! Hade fotbolls match idag igen så mamma kom och hämmta mig och sedan åkte vi hem och jag tog på mig fotbolls kläder och tvätta bort smink. Sedan bar det iväg till matchen. Hemma match som tur var jag cyklade dit(a) Vi vann med 3-0 jag gjorde det första målet på straff *stolt* Alltså vi skulle kunna vunnit med 40-0 men vi var inte bra! Efter matchen åkte jag hem och åt lunch medans jag titta på Robinsson sedan tagga jag till mölnvik och var där med Alice, Casper, Victor och Rasmus, Fluffy och Kiki kom också dit och så..  kom hem nyss och nu ska jag äta! pussar(: