PINSAMT

5 kommentarer
Herre amalia jag skäms för läraren läste upp min mysktiska svenska berättelse idag han tyckte tydligen att det var ett bra exempel.. jag satt och gömmde mig bakom min bok och sen senare så hade jag redovisning i So:n och det var pinsamt för jag gjorde bort mig. Tittade bara på kartan när jag berättade om ett land också märkte jag det, haha så det kan gå =( Senaste lektionen jag hade var idrott jag sprang barfota på grusety när vi körde någon konstig bränbolls variant, fatta att jag har ont i fötterna -.- Men lite då och då låna jag Mattias skor han har sko stolek 35 och jag 36-37 dom gjorde ont. Tahah. mer har det väll inte hänt ska på träning snart, fotboll:D jag är fan duktig tränar fan varenda träning nu.. =) Ett tummen upp för mig då. Pussar slänger in dagens outfit..


Frisyr: Bulle med toffs.
Face look: Mascara lite kajal.
Dresscode: 
Svart hm line, halsband av sötnosen Cissi, Rosa gina kofta, Nike väst, hm shorts, fula gammla balerina, brun väska=)
 
 
1 Mimmi:

skriven

Tackar :)

De är köpta på åhlens i stockholm. Men har sätt de på Kicks också. Kram

2 phiie:

skriven

tror jag inte! :D tycker den är super bra! lycka till :D

3 emma ♡:

skriven

Tack så hemskt mycket,:)

ja, det är jag som gör alla mina designer, kul att du gillar den!

4 emma ♡:

skriven

Jag gör designer, men inte gratis ;P inget är gratis här i livet haha, time is money

5 Mimmi:

skriven

aa det tror jag. köpte de förra veckan typ haha :)

och jag såg de i går typ på kicks :) kram