Söndagen blev omplanerad..

2 kommentarer
Planerna igåg blev inte som planerat, efter att jag taggat till Linnea så var jag där och sen vid åtta cyckla jag hem och åt och hämmta sov grejer sedan gick jag iväg. Vi gjorde massa kul, som vanligt alltså. Och vi tog många bilder.. Linnea du vet phcccccccccccccccccccccccy, spring!!!! Thaha tänk om ... märkte .. ^^ <3
Och tidigt la vi ju oss nt, gahaha !

Kalla det vad ni vill, jag kallar det kärlek..


Haha tänker bara på när Adam snubbla .. x)


Finaste utsikten från hennes hus! (;

Hon "fasnade" inte på fler bilder tyvär..
Haha men bilder får duga.. =) <3
PUSSPUSS
 
1 hedvig&maie:

skriven

okej kul, lycka till! :)rösta jttegärna på oss här :

http://josefsssson.blogg.se/2009/may/josefssssons-favoritbloggar-avgjort.html

tack & puss!

2 Matilda[foto och mode]:

skriven

haha, jag tror jag kallar det kärlek, jag oxå!

gulligt;*<3