Svar på era frågor!

Kommentera
Postat av: Hanna
Vad skulle du kunna tänka dej göra me rasmus ? :)

SVAR: Ja du, det där var ju lite privat men eftersom jag sa att jag skulle försöka svara på allt så svarar jag nog...
vi får se (a) haha (:



Postat av:

För hur mycket shoppar du för i månaden? :)

SVAR: Jag brukar inte direkt åka och shoppa lixom, om jag behöver något så åker jag och köper det så det är lite olika, inte mycket iallfall. Kanske för två till tre hundra kronor.  ? :O




Postat av: Wust

För hur mycket shoppar du i månaden?
Favorit bloggar? :)

SVAR: Lite olika, 200-300 ? (:
Jag har många favorit bloggar, blandannat foki och Sandra Piffad's bloggar!




Postat av: Nora
vem är din absoluta bäste vän ?
favoritblogg?¨
favoritplagg`?
din klädstil ?

(A) <3
puss

SVAR: Du vill höra att jag skriver dig eftersom vi är bästvänner så då skriver jag dig.
min favorit blogg och Foki och sandra Piffad's blogg!
Har inte direkt någon favorit men jag gillar väll skor då.
Min klädstil är MIN klädstil! Vet inte hur jag ska svara (;



Postat av: Linn

Är du tillsammans med någon ;), om du inte är det vem gillar du då?

SVAR: Jag är tsm med Rasmus och kär i honom. (a)



Postat av: A



Vad ska du göra i sommar?
Favoritbloggar?
Har du något mål med att blogga?

SVAR: Jag ska göra mycket, åka till sports camp, åka på fotbolls cup i dalarna, åka till skaras sommar land, se på Brittney Spears konserten, åka till liseberg, åka till Umeå, bada, umgås med vänner och 10000 fler saker.
piffad.blogg.se gillar jag !
Nej jag har inte direkt något mål med att blogga, tycker bara att det är kul. =)



Postat av: Johanna

Hur gammal är du? :)


SVAR: Jag är 13 ! 



Postat av: M

Vilken skola går du i? ;) Vilken skola ska du gå i sjuan?
Allra bästa vän? :P


SVAR: Jag går i världens sämsta skola, VIK! :S
I sjuan ska jag börja i myrsjö. =)
Många.. (?)



Postat av: Tiiiilde

Varför vill du ha bruna ögon, du passar skitbra i blåa. Om du hade passat bättre i bruna hade jag sagt de ;p Haha. ?Säger du SSS brallor eller KSSS brallor? Xd Hahhahahahahahha! <3


SVAR: Jag tycker det är finare än blåa! haha :) 
Jag är mobbad och säger kss brallor, men typ alla säger sss ^^
<3



Postat av: Fredde

äre kul att vara så jävla patetisk som du är ? har alltid undrat hur det är att vara ful, så det är mina frågor: äre kul att vara ful och patetisk ?
:)


SVAR: Ja du det känns helt ok ;o 
När du gått in på patetisk så snackar du fan om dig själv!
äckliga lilla sak... 
( DU SKRIVER OMOGNA KOMMENTARER I ALLAS BLOGGAR, Tilde's, Alice's min bla! 
Gå och häng dig vafan! 



Postat av: Juuuuulia

Hur kan du ha så fiint hår, vad använder du för hårprodukter ? :p <3


SVAR: Tack (a) Jag andvänder schampoo och balsam för torr hårbotten. :o Ingen big deal:)



Postat av:

vrf slutade du spela handboll?


SVAR: För att jag tyckte det var dööö tråkigt och träningarna var ett helvete ;s
+ att jag var så fruktansvärt dålig jämfört med alla andra. 



Postat av:

sorry där.... fin blogg btw,


SVAR:  Okej (?) =) 
fattar inte ^^
 

Postat av: Malin

Vad tycker du själv om din blogg?
Hur många besökare har du varje dag?
kramar


SVAR: Den är okej enligt mig! inte direkt i världs klass :D thaha. 
Jag har 40-50 unika besökare per dag, INTE många. :)


Postat av: Sara

Hej älskling !
Är din kamera bra ?
Huur kan ditt hår bli så underbart lång gumman ?:O
Puss på kinden !


SVAR: Min kamera är rätt så bra faktiskt(a) <3 
Tack men det är inte fint, ditt är det (:
kramen på dig baby!
 



 OM DTE VAR NÅGON SOM INTE BLEV NÖJD MED MITT SVAR SÅ ÄR DET BARA KOMMENTERA DET HÄR INLÄGGET!