Vad tycker ni?

18 kommentarer
Kan jag ha på mig det här ikväll? Ska på tjej fest. Vad tycker ni?
Jag vet aldrig vad jag ska ha på mig, dock inte för att jag är osäker utan för att jag inte har så mycket kläder..




"Snäck" halsband,
Adidas av Corre,
Vit ginatricot line,
 svarta Taits,
Leopard mönstrade strummpor.

DUGER DET ELLER EJ?
 
1 Anonym:

skriven

jo nu följer jag din med!:)

2 eleanor:

skriven

men har lagt till dig, men de kan ta ett tag innan de syns, tyvärr :)

3 Sara:

skriven

- Följer bara vänners.. men tack ändå :)

4 M a t i l d a !:

skriven

Bidrar till din statistik :)

5 A A N N I E M A T I L D A ♥:

skriven

duger :)

6 Anonym:

skriven

Vem ska du till? =)

7 malin karlsson:

skriven

jag bloggar inte längre, jag svarar bara på kommentarer =) men ja kan följa din , och så kan vi bli vänner , om du vill =) <3

kram

8 camilla:

skriven

hiss :) <3

9 eleanor:

skriven

hur mår du då :)?

kram

10 M a t i l d a !:

skriven

FUUUUUUUUUUUCK va fin header:O

11 malinhe:

skriven

jättefina kläder :)

12 M a t i l d a !:

skriven

haha onej <3

13 Becka:

skriven

Ja visst kan vi göra det :D. Lägger till dig direkt! :D

14 Emma:

skriven

sv: javisst. lägger till dej med detsamma. ;) :D



fin outfit. passar verkligen till tjejfest. =)

15 M a t i l d a !:

skriven

okej, säg till då du ha lagt till mig:)

16 malinHE:

skriven

varsogod :].<3

17 M a t i l d a !:

skriven

hahaokej ;P

har lagt till dig nu

18 Becka:

skriven

Vad bar följer din med :D