1 Philippa:

skriven

hahahahhahahahaa , aaa XD XD

2 Jenny:

skriven

vad har du hört något så dumt ifrån?

3 Evelina:

skriven

Det förvånar mig inte :D Fin blogg ;)

4 Evelina:

skriven

Sv: Ja absolut :D Lägg till mig och säg till så lägger jag till dig :D

5 Jenny:

skriven

sv; okej, va knasigt.. visst är socker beroendeframkallande.. men något fel i den där texten måste det nog ha blivit..

godis är iallafall inte farligt på samma sätt ´;) som tur är

6 M a t i l d a !:

skriven

följ min bllogg?:)

7 M a t i l d a !:

skriven

jo det gör jag;)<3

8 M a t i l d a !:

skriven

japp, brukar du äta ben&jerrys? :)

9 M a t i l d a !:

skriven

jo, vilken är din favoritsmak?

10 M a t i l d a !:

skriven

hihi samma(A)

11 malinHE:

skriven

nu följer jag din blogg :)

12 Evelina:

skriven

Sv: Toppen :d Jag la precis till dig :D

13 Lovisa:

skriven

haha. oj xD

14 Philippa:

skriven

hah, visst ;d

15 Matilda [foto och mode]:

skriven

japp, haha^^

16 fredde:

skriven

förlåt, har fattat hur jävla patetiskt och omoget det är att göra som jag gör och ska fan sluta med det !! förlåt fan, har sämst sammvete-.-' häsla tilde och alice desamma.

17 eleanor:

skriven

nåh de är bra med mig med :)