Snaaaaaart byter jag..

37 kommentarer
Snaaaart öppnar jag min nya blogg,
Det r lite kvar med designen och jag fattar inte visa saker så jag undrar ..

KAN NÅGON HJÄLPA MIG ATT SORTERA KATEGORIERNA?

FIXA EN NY RSS IKON?

&

FIXA RUBRIKERNA I VARJE BOX INLÄGG SÅ ATT DE BLIR ANNAT TYPSNITT, FÄRG OCH FORM :D
 
1 sofia:

skriven

SKa vi lägga till varandra på bloglovin? :)

2 sofia:

skriven

jag har laggt till dig :)

3 Sandra Marinoni:

skriven

sv; självklart kan jag hjälpa dig, men tyvärr inte gratis. men om det bara var det du ville ha hjälp med så kostar det dig inte mer än 25:- :)

4 O T H I L I A:

skriven

hej, hih tack!:D

jo det kanske ja kan, och nääär jag har tid :)

men har du kollat så det inte står någonstans på DDB?:) KRAM

5 Therese [ Tescho ]:

skriven

Svar: Jag tror tyvärr inte att jag har tid med det. Men möjligtvis imorgon. Hojtar till via mail då!

6 K E L L I:

skriven

Ja visst det kan jag göra! Men skulle jag inte fixa hela din design nyss ? :o

7 O T H I L I A:

skriven

hm... men ja minns inte hur man gjorde, de va så länge sen jag fixade det...

8 K E L L I:

skriven

Jag kan såklart hjälpa dig! Det sa jag ju, men min data är på lagning (nytt ph & har fått virus.. ) Men får tbx imorgon förhoppningsv. :) Hör av mig när jag fixar din isf, om du fortfarande vill?

9 K E L L I:

skriven

Du är på 6:e platsen i min designarlista, så runt nästa vecka fixar jag din design :)

10 Linda M.:

skriven

SVAR: Haha, jodu, det är så mycket jag det kan bli (;

11 Linda M.:

skriven

SVAR: haha, tack sönos. Sen jag var 4år, jag är väl någolunda elit, top 10 bästa i stockholm förra året (:

12 Melinda:

skriven

Allt bra?

Jag är med i veckans blogg. www.naattisch.blogg.se

13 ANNA PEDERSEN:

skriven

sv: jovisst , nån gång så :)



tackar! <

14 amanda:

skriven

sv: det där kuveret?

15 amadda:

skriven

sv: det är bara att print screena bilden och göra den till en länk ;)

16 amanda:

skriven

sv: du kan läsa dig till hur man gör här: designadinblogg.se - grunder - enkla htlm koder.



där står det :)

17 ANNA PEDERSEN:

skriven

sv: nu förstod jag inte... sortera dina kommentarer? du menar väl kategorier?

18 e:

skriven

Sv : Visst , det kan jag väl göra :)

19 K E L L I:

skriven

Hejsan!

Skicka bilder , text & färg , + lösen & mail till bloggen. Skicka till [email protected]

Kan fixa din design nu :)

20 linnean:

skriven

fiin blogg:)

21 Anna:

skriven

sv: det är typ när det är ränder på strumpbyxorna. fattar du ? ;) <3



tack!

22 ANNA PEDERSEN:

skriven

sv: menar du min skinnjacka? :)

23 Mia:

skriven

har inte riktigt tiden till att hjälpa dig, tyvärr. men hoppas att det ordnar sig! (:

24 Anonym:

skriven

Gillar du att läsa om praktidioternas floppar och missar? Eller vill du se vad som ör fake och inte? Läs och följ mig (finns på bloglovin med) tackar på förhand / www.fuckwithyou.blogg.se

25 ANNA PEDERSEN:

skriven

Sv: Tusen, tusen tack söta du! Fan vad glad jag blir :D Haha ja, jag är 13 år. Tycker du verkligen det? För jag funderar på att söka som modell nämligen :)

26 ANNA PEDERSEN:

skriven

sv: hihi! :D

27 Lina:

skriven

SV: Nej faktikst inte, jag köpte dem på Rizzo!

28 Lina:

skriven

SV: 2700 kr! (dem höga)

29 Vega:

skriven

sv: Hej nej, det är inte äns uggs. Det är ett annat märke lite billigare ändast 1200 :-

30 Lina:

skriven

SV: Jag har ingen aning, 1800 kr tror jag :D

31 Vega:

skriven

sv: Nej, har inte bank konto än :/

32 ANNA PEDERSEN:

skriven

sv: det finns bl.a på punkshop (hötorget i stockholm) mitt emot mc.donalds på sergelgatan! ;D

33 Liisa:

skriven

SVAR: Hej! Jo visst, maila mig istället: [email protected] :) <3

34 Liisa:

skriven

SVAR: Hehe tack! ^^ <3

35 Linda M.:

skriven

svar: visst, försöker hinna med det idag!

36 Linda M.:

skriven

sv: aa

37 MICHAELA D:

skriven

Svar: tack:)