Ego Beata har vaknat till liv.

11 kommentarer
Dagens dresscode: Klippta short and gothia t-skirt. 


rawr!


Me like chokoladoooo (a) 


it's me ! ;o


Peace and love!


Bjuder på denna , mahaha x'D


.. (?)


Haha, fail bild! medveten om det! (;


Ett trött smile :D bjuder på den (a)


Uch, jag hatar mitt hår.. :P

Svart vit bild, bjuder på den. 


Hejdå från mig! 


 
1 Ella:

skriven

hihi =)

Bra med dig?

Kram!

2 Anonym:

skriven

Jättefin blogg gumman :) <3

3 Ella:

skriven

sv: jo det är sådär!håller på att fixa mitt nya rum så mkt damm och packa(som ja hatar) så sådär!

Kram!

4 Ella:

skriven

hihi aa xP

Kram!

5 → F R I D A S F O T O - B L O G G ♥:

skriven

Haft en bra dag?



Kram!

6 Evelina:

skriven

Sv; Aww tack gumman :D men du är också jättesöt

=)

7 Liisa (fyller år idag!):

skriven

SVAR: Okej, tack för din åsikt! :) <3

8 camila:

skriven

Svar; det kan vi självklart göra sig till när du lagt till mig så säger jag till när jag lagt till dig:)

Puss/Kram<3

9 emiliaaaa:

skriven

men gud hur kan du hata ditt hår?

Det är långt för tusan :)

mitt är kort, håller på att växa ut igen men saknar ändå de långa :)

Ditt hår är jättefint ;)

10 jenny:

skriven

söta bilder

11 MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.:

skriven

asså helt sjukt va söt du är! :D