Gör någon gratis designer?

5 kommentarer

Finns det någon som skulle kunne göra en blogg desitgn åt mig?
Det skulle vara hur shysst som helst.. (a)

OM DU ÄR SÅ PASS SNÄLL ATT DU KAN HJÄLPA MIG KOMMENTERA DÅ DETTA INLÄGG!

d e s i g n   h j ä l p ??

 
1 Sandra - Piffad:

skriven

Jag kanske kanske kan ;) det är egentligen ganska många som står på tur, och jag är inte så duktig på det. Men om du berättar hur du vill ha det så, men den kommer inte bli finare än den du har nu. Varför ska du byta när du har en sån söt? :)

2 Sandra - Piffad:

skriven

sv: okej :) men menyn kan jag nog hjälpa dig med, om jag minns hur man gör! annars vet jag en bra sida: designadinblogg.se

3 Sandra - Piffad:

skriven

sv: okej, men ett litet tips kan vara att skaffa en testblogg :) det har jag

4 signe:

skriven

jag har en syste som är jätte duktig, jag kan fåga henne! om hon kan göra design!

5 signe:

skriven

min syster är bra på det jag ska fråga henne!