YES!

8 kommentarer
Shoooo svenska folket Beata is happy..

Är med Niki och Alice nu, hemma hos mig. De sitter som värsta freek framför wii spelet (a) Så då passar jag på att blogga. Aja idag när jag var med min efterlängtade bror, Nicole så lärde hon mig lite mer på photoshop. Så jag kan väll lite mer, bara jag minns nu.. men vi satt ju inte bara vid datan, vi var ute och tog lite bilder och var på grisslinge också. :) Aja har haft en grymmt rolig dag med Bror och tokigaste Alice och Niki! :D ( Alice du läser säker det här, lägg upp dom sjukt roliga videosarna vi gjorde ) SNART kommer finfina bilder på 3 älsklingar!


                                                    Jag&Nicooooole baby!

     
   
   
Ja du, vi hade roligast, Beata, Niki och Alice:D
 
1 Becca:

skriven

jo de kan vi lägger till dig nu då!

2 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

såklart jag ska!

3 Nicole:

skriven

Haha ääälskling ^^ <3

4 Klara:

skriven

SV: Hej, du hade också fin blogg :)

Klart vi kan, lägger till dig nu :)



/Kram

5 Amanda:

skriven

HEJ, Nu har jag frågestund i min blogg. Så fråga gärna en fråga så får du svar på lördag i min blogg

6 alice':

skriven

sv: jag vet faktiskt inte, loveu !

7 Haedil:

skriven

rösta på mig :)

Nr: 7

reav.blogg.se/2009/june/rosta-2.html#comment

Puss ;*

8 natta:

skriven

absolut gumman, såg att du bor i sthlm skickar med en inbjudan



hej hej, jag säljer smycken och kommer samla ihop ett gäng med tjejer snart.

Skulle du vara intresserad utav att komma och kika på smyckerna samtidigt som du träffar andra bloggare?

Detta kommer att hållas i Stockholm, maila mig vid intresse.

Du är bjuden! + dina vänner

mailadress: [email protected]



självklart kan du också skriva en kommentar på bloggen min.

Om du mailar glöm inte att skriva din bloggadress.



Hoppas vi ses.