SNART ÄR JAG BACK ON TRACK!

7 kommentarer

Jaaaaaaaa ni hörde faktiskt rätt,
världens snällaste tjej hjälpte mig med designen!
Hon kommer finnas länkad på den nya designen!
TAAAAAAAAAAAAAACK TILL DIG! ;)


Hejdååååå dåliga uppdate!

 
1 elin:

skriven

Helo! Vad gör du ? :)



Nu får du gärna ställa massvis med frågor i min frågestund!

2 elin:

skriven

SVAR: Det står på designadinblogg.se ;)



Hah, va? vad menar du med det ? :O

3 Liisa:

skriven

SVAR: Jag har gjort bilder i photoshop. Annars ändrar du bara färg och sånt på #navheader i stilmallen :) <3

4 MS | › Michael Jackson ♥:

skriven

SV: hehe okej :)

5 The hills & The City:

skriven

Gillar du The City & The Hills Kika då in i min blogg..=)

6 linnea:

skriven

snygg design!

7 K E L L I:

skriven

Följa varandra via bloglovin? :)