Update + Majbrasan tonight!

Kommentera
Igår kom jag hem vid kvart i tio typ och då dusha jag och tittade på House, mer hann jag inte... för jag var dödds trött. Men träningen gick bra och det var kul:D Jag trodde att 94-95.orna skulle vara lite bättre, hahah! alltså dom var ju inte dåliga men inte jättejätte bra. Idag hade vi världens slapp dag, seriöst varför inte gå hem? ;o Dagens "lektioner" bestod mäst av lek. Men små barnen -,-  eftersom jag går i en 1-6 skola :S Hahah n'r vi skulle göra loppor så skrev jag på min VIK SUGER, med STORA bokstäver och Gittan, världens suraste fröken blev ju lite sur... JÄTTE! Vi åt korv och drack jousie ute och steckte  i solen såklart, Juste, jag hatar dig Viktor för att du lärde Adam att trycka på solarplexus! hahaha, det gör så fuckat ont!! När alla sjöng så lira jag och Cappe fotboll med 4:or, LOL! Vi fick glass :D me love..  När tråkiga skolan sluta hämmta jag min syrra och sedan tagga vi in till stan. Jag skulle klippa mig.. "/ Men det blev tydligen inte av för att ngon hade suddat ut våra namn ur deras pärm så han som skulle klippa mig var ledig:O:O:O seriöst, mitt hår är nöt som fan! och jag ville verkligenha lugg! *I am sad* Aja, idag ska jag antingen vara med Corre och Linnea och slagga hos Linnea eller vara hos Sara och slagga hos Sara? Vi får se, jag är ju inte den bästa på att planera.. Men nu ska jag fixa mig och så, pussar /Beata ta inte allt jag skriver seriöst! mahahaha'

VILKEN MAJBRASA SKA NI TILL?