Min helg! text+bilder

Kommentera
Min helg har jag bara spenderat borta, i fredags var jag med Vanessa och Cornelia en liten stund innan vi tagga till vik discot. och mötte min soulmate Niki! :D Discot var väll sådär, det var sjukt mycket andra personer som kom, det var väll kul. Fast det var jävligt kalt ute. Haha men när discot sluta så tagga Nora och Niki hem till mig vi värmde oss (aa) Men Nora lämna Alice på discot så Alice åkte till donken med Vanessa Corre Tomas Kim (?) vene exakt vilka :S  Så då när Nikis pappa kom och hämta henne fick jag och Nora stå och vänta på att Alice skulle komma, vi vänna fan hur länge som helst :O (jag vännta för att håla Nora sällskap!) Dom två skulle slagga hos Alice!
btw... i lördags (igår) tagga jag till värmdö vallen för att titta på min brora som spela match, mot ingarö. Där spelar Nikis brorsa. (: Efter matchen blev jag sjusad hem av mamma åt snabbt packa sov grejor och tog sedan 474 till gurra. Efter ett tag kom Nikis efter längtade 428 jag hoppa på den och det bar iväg mot city. (:  Vi åkte in till sergel och bokade biljetter till filmen, 17 again med söta Zac Efron i huvud rollen :$ Sedan gick vi in på jätte många affärer. Niki behövde en massa grejor till hennes dans show! Vi hann faktist åka till Nicoles dans innan bion, hon var jättejättejätte duktig! Sedan åkte vi tbx till sergel och titta på bion. Hur bra som helst! Rekomenderas starkt för bio älskare! Efter bion handla vi godis och pomac (a) sedan tog vi bussen hem till Niki, Nicole hoppa på bussen i brunn! Vi slagga hos Niki, det var hur kul som helst vi tog en massa foton (kommer sedan) åt mat skratta titta på film var ute och mer! älskar brorsan och soulmate så alla kan tagga! <3 idag tog jag 11 bussen från Niki åkte hem direkt drog på mig fotbolls kläder och cykla snabbt till värmdö vallen. Där spelade jag årets första sanktan match för värmdö f-96's del. Vi förlora .. med 3-1 ganska bra för om i mötte är hur duktga som helst! Dock ingen bra match för min del. När jag kom hem åt jag mat och fikade efter ett tag sedan har jag bara suttit vid datan, ska tagga och hoppa stutts matta! :D Nästan sommar vafan och jag är överlycklig!
kisses/ Beata ,  bilder kommer här nedan!


  


( D e t  h ä r   ä r   b a r a  l i t e  a v  b i l d e r n a  s o m  t o g s ! )
But anyway i like this girls!



Juste, min lilla syster fyllde 7 år igår, grattis i efterskott! loveu