Det är någon knas i kodmalen? ;s

22 kommentarer
Måste byta blogg och eftersom jag hade en tävling så måste den avslutas nu!

Här kommer namn förslagen.. 

Ella tyckte..

onleybeata.blogg.se =P



L tyckte..

Sterner.blogg.se , enkelt & lätt & komma ihåg.


Mina tyckte..
bevarad.blogg.se


Hanna - mamma till ♥Neo♥  tycktre..

BeataOfSweden.blogg.se lätt!


emma tyckte..

bbeata.blogg.se



 natti tyckte..

beataistheshit.blogg.se


DET HÄR VAR DÅ DE FÖRSLAGEN SOM KOM, RÖSTA PÅ DET NAMNET NI TYCKER JAG SKA HA!

I DEN NYA BLOGGEN KOMMER SENARE VINNAREN LÄNKAS OCH DÅ MÅSTE JAG FIXA DESIGNEN!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KOMMENTERA, PUSSPÅER!

 
1 Marielle:

skriven

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2 » Linda:

skriven

Hej,

Jo jag har ps, men har faktiskt själv aldrig fattat hur man laddar ner penslar O.o Det finns ju massa sidor där de är gratis m.m (kommer dock inte ihåg vad de heter ) Men i allafall, du kan ju alltid fråga en annan Linda, lindadoos.blogg.se. Hon gör designer i ps och vet säkert något om det!

Jättefin blogg du har förresten!

Kraam på dej med :)

3 FS:

skriven

sv: Jag la nyss ut så har nte fått en ända krona hehehe ;) Du får gärna klicka lite snabbt få alla annonser :D!



Oh thanks honey!

kram

4 Linda - She with the colors:

skriven

*SV;* Hejhej! ^^ Såg att du ställde några frågor, ska förklara så gott jag kan ^^



1. Ja, det gör jag, men man behöver inte om man inte vill. Tycker bara att det är lättare ^^



2. Här kan du lära dig hur man laddar ner gratis bostar till photoshop; http://ellinorejonsson.blogg.se/2009/april/photoshop-tips-hur-man-laddar-hem-brushes.html hon förklarar väldigt bra ^^

Några bra sidor som jag kan rekommendera är http://myphotoshopbrushes.com/brushes, http://celestial-star.net/ && http://www.deviantart.com/.



Hoppas det hjälpte! ^^

5 natti:

skriven

vad byter du till ?

6 natti:

skriven

vad heter din nya ?

7 T I L D E:

skriven

fin blogg du har! :)

8 Linda - She with the colors:

skriven

SV; Jo, det blir det ^^

9 EMMA:

skriven

SVAR: Det är bara att börja greja i Photoshop! :)

10 sandra:

skriven

jag vet faktist inte hur man gör då det är min syster som gör mna designer. tyvär.

11 Linda - She with the colors:

skriven

SV; ingen orsak! ^^

12 lisa & matilda:

skriven

hejsan! :)

vi har en designutlottning på våran blogg! om du är inteserad: http://smilinggirls.blogg.se/2009/august/designutlottning.html#comment

det står där hur man gör :)

13 Ella:

skriven

mitt förslag ofc xP

Kram!

14 Linnea:

skriven

Hihi tack så mycket!



Det gör man i själva hedaern, inte i kodmallen eller stilmallen :/

ser att du verkar ha lite problem med kodmall,men du hade skitfin header :*

puss/L

15 Linnea:

skriven

Nej jag gör i picnik.com (gratisprogram på internet)

och då väljer jag att göra runda hörn på hela headern,sen beskär jag bort det nertill. Mycket enkelt!

Men sen måste ju bakrundsfärgen ha samma färg som bakrunden, om man vill ha som jag har.



om du vill kan jag hjälpa dig med att fixa i kodmallen :)

är det en gratisdesign från tescho ursprungligen,fast med din header? :)

16 Linnea:

skriven

hm..om jag ska kunna ändra i din kodmall måste jag ha ditt lösen och så,

adda min msn nu;

[email protected]

17 natti:

skriven

ja tckr du ska hete det jag sa och vart ligger urban butiken !<3 xoxo betyder pussar och kramar typ ! <3 (A) vi ses på söndag!

18 Anonym:

skriven

bevarad.blogg.se ;)

19 Linnea:

skriven

Hihi jo det är faktiskt .com!

så adda :)

20 ♥Veronica♥:

skriven

Sv: okej doch det ligger i sthlm bara för det? :P



aa då får du berätta hur det fungerar! :D

21 lisa och matilda:

skriven

vad kul :)

men du måste skriva ett inlägg i din blogg så kan vi räkna med dig :)

22 EVELINA:

skriven

hej, de är rätt så svårt att föklara men jag gör två runda ringar i kanterna sen markerar jag över dom och målar vitt, inte så bra föklarat men gick inte att komma på nått bättre sätt att föklara på , hehehe