Ni ser ju designen!

16 kommentarer
TYVÄR TVUNGEN ATT BYTA BLOGG DÄRFÖR!
DET KOMMER INTE GÅ ATT FIXA, ;S
NÅGON SOM ÄR VILLI GATT HJÄLPA MIG MED LITE DESIGN "BESVÄR"JAG HAR?
 
1 S A N N A ♥:

skriven

Sv: Jag har haft photoshop sedan jag var fjorton år. I höst blir det alltså... 4 år! (:

2 sandra:

skriven

sv: nä, frisk är hon inte. hon fixar ju alltid sina bilder, och folk som sett henne i verkligheten säger att hon är skit ful!

3 Liisa:

skriven

SVAR: Hej! Tackar så mkt! :D

Tyvärr nej :/ Du får lära dig själv, det är inte så svårt som du tror ;) <3

4 Brunettelle:

skriven

kontakta mig genom kommentarsfältet så kan vi prata mer om design.Mina designer är gratis.

5 ester:

skriven

Sv: haha wihooo!

nej men beata dem är inte fula,du är söt :) din blogg har ful design haha :D <333333

6 Linda:

skriven

SV; Den är bra, men förväntade mig mer ^^

7 Becca:

skriven

hoppas du får en bra helg!!

8 Brunettelle:

skriven

jag har inte fått mailet. skicka ett nytt.

9 Sandra Marinoni:

skriven

förlåt för sent svar, har varit på semester!

sv; tyvärr gör jag inte sånt gratis.. :/

10 MISSEXTRA:

skriven

Har helgen varit bra?:)

11 Sandra Marinoni:

skriven

sv; hehe, jaa :D

hoppas du får reda på allt!

12 Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

skriven

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

13 natti:

skriven

ska jag göra en header och så till dig ?? ! <3 ja jag kunde ha varit ed dig idag men på torsdag kan jag ska vi shoppa ???! <3

14 Sandra Marinoni:

skriven

sv; men så tråkigt :/

15 Liisa:

skriven

SVAR: Hihi, tack så mkt! O ja de hoppas jag :) <3

16 Lisa & Matilda:

skriven

hejsan!

nu har vi en designtävling igen! där du kan välja mellan 10 olika designer och vi drar 2 vinnare!



http://smilinggirls.blogg.se/2009/august/designutlottning-1.html