1 Therese [ Tescho ]:

skriven

Jag tar inte emot beställningar av något slag för tillfället..

2 lollo:

skriven

jag kan inte men min kompis kan :D

mellbin.blogg.se <3

3 moa:

skriven

jag fick den i födelsedagspresent, så jag har ignen aning :)

4 moa:

skriven

åh tackar!:)<3

5 I S A B E L L E ♥:

skriven

ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!! blir så underbabrt glad när man hör sånt! :D <33333

kraaaamar

6 I S A B E L L E ♥:

skriven

jovisst skulle jag kuna hjälpa dig! :) lägg till min msn så snackar vi där ^^



skulle du byw kunna rösta på mig till veckans blogg hos http://egooxd.blogg.se/2009/august/dax-for-att-rosta.html#comment, isabelle nr 4

KRAMAR<3

7 Vic ♥ - Bloggdesign:

skriven

Sv: nej, tyvärr "/

8 ester:

skriven

sv: jappsi!

haha <3

9 n i c c a n h:

skriven

sv: Tack för att du röstade! :)

Kram

10 julia:

skriven

Fin blogg . Kika gärna in på min :)

11 I S A B E L L E ♥:

skriven

ah, de va menyn jag skulle fixa va?

12 I S A B E L L E ♥:

skriven

yes, okej jag lägger till dig nu :)

13 sarah sötnos u know ;):

skriven

den finns på picasa , asså typsnittet !=)

14 Therese [ Tescho ]:

skriven

Svar: Jo, det ska nog gå bra :)

15 Therese [ Tescho ]:

skriven

Svar: Vad är det du vill ha hjälp med i menyn nu igen?

16 ida.:

skriven

JAG ÄR I FINAL, så rösta på mig sötnosar, det vore hemskt snällt, =)<3!.



http://madeleinerolin.blogg.se/

17 sarah sötnos u know ;):

skriven

typ någonting med edwarn blablabla =)

18 Therese [ Tescho ]:

skriven

Svar: Okej, men då tycker jag att du ska spana in designutlottningen som ligger uppe nu!

19 Liisa:

skriven

SVAR: Nej :O vadåra? <3

20 Liisa:

skriven

SVAR: Aww, tack! ^^

Lägg gärna till på bloglovin om du gillar innehållet också! :D <3

21 MICHAELA D:

skriven

Svar: Har en beskrivning här: http://michaelaa.webblogg.se/2009/may/toturial-reflektera-text.html :)



Illustrationer målar jag bara på ett vitt papper ja ;) Här skrivit om det här: http://michaelaa.webblogg.se/2009/march/att-skapa-en-illustration.html ;-) Kram!

22 Becca:

skriven

söt liten data!!

23 I S A B E L L E ♥:

skriven

haha okej! :p kram