1 Lisa & Matilda:

skriven

Kul att du är med och tävlar!

fotoramen är brushes som jag har laddat ner till photoshop, så om du har fotoshop kan du söka på google efter brushes :)

2 Sandra Marinoni:

skriven

sv; jaadå, men det rä bara lägga till mig på bloglovin så ser du nmär det kommer någon ny utlottning :D

3 ester:

skriven

sv: haha ofta ni bara har typ en timmes dag? :O

nej beata du är perfect!<3 =)

4 lisa och matilda:

skriven

nästa söndag :)

5 Ina:

skriven

ofta du bryr dig ;S

6 Liisa:

skriven

SVAR: Aa vet, man får prova! ^^ <3

7 Sandra - Piffad:

skriven

sv: haha tack! :) kram

8 ina:

skriven

hahhahaha men vad bra då varför sitter du och säger att ingen läser min blogg när du sitter och gikar den hahahay ÄGD? btor nog det lilla gumman<3333333

9 natti:

skriven

hahaah älskar att du käftar emot ina vad har hon sagt bby !<33333???

10 natti:

skriven

hhahah fan vad tror hon att hon är ! wb kissie (?) dessie knappast paow , låååång väg kvar att bli som dom hahahah !<3

Älskarey bby misss u

11 aantonia:

skriven

jätte fin blogg!

titta gärna in på min blogg!

tack på förhand! :)

12 Anonym:

skriven

sv; haha, tack!

spelar du fotboll? :)

13 E:

skriven

Yes, n är jg får ps igen :))

14 E:

skriven

bläddra neråt.

15 E:

skriven

bläddra neråt.

16 E:

skriven

inget , men mejla bar aom hur du vill ha det :)

17 ANNA PEDERSEN:

skriven

sv: hahahah :D

18 Liisa:

skriven

SVAR: Vem e de? :O

19 E:

skriven

Skicar med denu nu :

Men kan ta tag , så ha tålamod :)

20 K E L L I:

skriven

Hejsan!

Just nu pågår en tävling i min blogg där du kan vinna en bloggdesign gjord av mig. Sugen på ny bloggdesign? Gå in på http://kellsi.blogg.se/2009/september/tavling.html & skriv en kommentar att du är med! :)

21 Maria:

skriven

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekomenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

22 MS | › Michael Jackson ♥:

skriven

SV: jag har tyvärr väldigt många att fixa just nu /: