Bloggning från Umeå.

3 kommentarer
Till att börja med så vill jag säga att jag knappt har tillgång till datan här.. 
jag bor hos mina släktingar och ena stunden är vi hos farmor och farfar eller hos mormor och morfar eller hos några kompisar eller också hos mina kusiner. Jag har BARA tillgång till datan när jag ä hos mina kusiner. 
Så det blir inte mkt bloggning! Men smsa om ni vill något, självklart comviq. :D

Haha jag har kommit på en sak.. 
jag är världens osmidigaste människa. 
Dels för attt jag inte ens kan göra en kullebyta men igår så var jag med min kusin Olivia vi åkte till böles någonting men iaf. Där fanns det en typ linbana. Man står på en 3 meter hög klippa och tar sats och åker ut på linbanan över havet. jag får ju inte bada för att jag är förskyld osv.. Men iaf då skulle jag åka den, det var as läbbigt! 
Och vet ni vad? Jag våga aldrig hoppa av när jag väll satt där så jag satt kvar på den tills den stanna och och då stanna den ju mitt ute i vattnet och jag hade kläder på mig. -.- Jag fick simma tbx i det is kalla vattnet.. :( 
HAHAHA fail.. 

+ att jag måste gå nu.. MAT dax!
 
1 Victoria:

skriven

Sv: Trycker på vilken ikon? :P

jag är medlem på en sån sida där man tjänar pengar på sin blogg via klick på annonser, ja. Men jag har inte tjänat ut några pengar än, det är väldigt svårt.

2 My:

skriven

svar; okej :) följer din redan :)

3 Sandra - Piffad:

skriven

sv: Ja, jag skrev ju det ;) Vi satt ner. På en utav kortsidorna