"Dagens fråga"

13 kommentarer

Ehm... jag kan ju erkänna att dt nt ser så värkligt ut menmen..
VAD TYCKE RNI JAG SKA FÄRGA/PASSAR I?

Platina blondt? (vilket jag aldrig skulle färga till!)
Naturella hårfärgen?, ljus blondt eller vad man ska kalla den för.
Typ mörkt brunt?, det tycker ja är finast(: tss
Rosa?, haha liknar ariel ;o
 
1 Khalid:

skriven

Nja det är en komplicerad fråga, du kan kolla på designadinblogg.se , han som äger hemsidan har förklarat det hur man delat menyn :)

2 Nicole:

skriven

Mörk brun!! :D

3 N O E S C A P E:

skriven

ljusbrunt!

4 Maddy:

skriven

Brunt tycker jag var fint på dig:)

5 Anonym:

skriven

mörkbrun elr ljusbrun mörk tror jag :)

6 Anonym:

skriven

platina blondt !

7 ester:

skriven

du ska lätt ha kvar din egna hårfärg=)

älskar dig<3

8 Evelina:

skriven

platina bloodt eller mörkbrunt :D

9 Anonym:

skriven

mörkbrunt mörk brunt!!!!!!!

10 alex f:

skriven

mörkbrunt eller ljusbrunt,

11 vilda:

skriven

mörkbrun!<3 elr ljus!<33

älskar dej !<3

12 natti:

skriven

platina elller ljusbrunt men vilken hem sida var det ??!<3

13 fabienne:

skriven

platinablond:)noch den du har nu :)