design design, åh ...

11 kommentarer
När jag blir frisk ska jag ordna den perfekta, personliga, snygga blogg designen.
Okej, det där är bara fantasier men jag ska försöka.

När man går in på bloggar så blir man helt paff,
för de har såna blogg designer som jag aldrig skulle kunna göra. :'(
Dock inte alla såklart.. men t.ex http://theliisa.blogg.se/ http://enibas.blogg.se/ deras designer är perfekta, åh jag blir sjukt avis när ja ser deras.. :P
OM DET ÄR NÅGON SOM GÖR GRATIS DESIGNER SÅ KAN NI JU ALLTID HJÄLPA MIG, :)

kramis på alla nu ska jag sova och imorrrn ska ja upp hur tidigt som helst och åka till umeå -,-
 
1 Victoria:

skriven

Sv: Tack så mycket vännen :D va gulligt! Jag använder mig utav photoshop :)

2 My:

skriven

- vilken fin blogg du har :)

hoppas allt är väl med dig idag?

3 Leia:

skriven

Tycker du redan har söt design.

4 Anonym:

skriven

vad ska du göra i Umeå?

5 Leia:

skriven

Haha, jaså inte ? ;P



6 My:

skriven

Svar; Åh, tack för det :)

Klart vi kan följa varandra. Säg till när du lagt till mig, så lägger jag till dig också.

7 Sabine - Ab imo pectore:

skriven

tack!

tyvärr gör jag ej designer gratis.

8 Victoria:

skriven

Sv: Man måste ha annonser på sin blogg, och sen krävs det ju väldigt mycket besökare som klickar på dem. Det är då man får pengar =)

9 Sandra - Piffad:

skriven

sv: Okej :) skulle egentligen sitta där, men det blev krångel när vi bokade, och så fick vi ta dom bästa som fanns kvar. Biljetterna tog ju slut på bara några minuter! Våra kostade 870 kr/st, själv?

10 Sandra - Piffad:

skriven

sv: Glömde skriva tack också! :D hade jätteproblem med att få till dom, för min kamera är lite halvtrasig :(

11 Sabine - Ab imo pectore:

skriven

hehe nej har aldrig haft faktiskt.

och har inga planer på å ha det heller..