Halsont+bus :D

Kommentera
Hej på er, jag börjar väll meningen med att säga förlåt för att jag inte bloggar men det är ju som sagt för att det är sommarlov och jag har varken tid eller orkar.

Idag har jag legat och bara slöat framför tvn och tittat på beck osv!
Niki och Cissi ville var m ngn så då var jag med dom.
ROLIGTROLIGT!
Vet ni vad vi gjorde? Vi hällde diskmedel och vatten i Nikis vardags rum och åkte, "Bambi på hal is" Det blev ju lite snuskigt iaf när Cissi börja kasta banan då blev det banan och vatten/diskmedel krig. ( Cissi laddar upp bilder sen och då snor jag dom, maha im evil x'D  ) Vi åkte också fyrhjuling, sjukt läskigt fan ;o men KUL! :D

Här har ni typ min dag, vad har ni sötnosar från olika hål i hela sverige gjort?


Från vänster: Jag, Niki och Cissi.


Jag och Niki på fyrhjuling. :)

[ okej jag ska ladda upp några bilder jag tog också.. ]