Sportscamp v+familje semester.

3 kommentarer
Söndag:  mamma väckte mig vid halv nio och då fixade jag mig och åt frukost och kontrollerade packningen sedan kom noras mamma och vi åkte till norrköping där sports camp hålls. När vi kom fram anmälde vi oss och gick till vår grupp. Där presenterade vi oss osv.. sedan  var det ett litet fotbolls möte och den stora invigningen:) EN KILLE SATTE PÅ SIG KLÄDER NÄR HAN NICKADE HAN VAR SJUKT BRA OCH SEDAN UPPTRÄDE KEVIN BORG. EFTER INVIGNINGEN  hade vi fritid och åt middag. Efter middagen var alla tsm, jag har ju fotboll såklart och alla är hur snälla som helst. Det känns som om alla har känt varann i evigheter. Ingen vanlig känsla alltså. Och vi har sports camp bästa ledare, haha Anna&Fanny:D Vi somnade typ aldrig låg och pratade lite o så. 

måndag: Blev väkta sju :O Hallå man vill ju ha sov morgon menmen.. vi fixa oss och sedan var det träning. Och då spelade jag och Nora också in en skiva. Thahaha jag är sjukt tondöv ska jag säga er :O Vet ni vad att typ alla i min grupp säger att ja är lik Petra i Adam och Eva, hon som sjunger "jag vill vara din maragareta" haha, och kastar mig i lufften + att de kommer fram t mig o bah: hej sötnos hur mår du ? : ) va ska man säga är typ kortast i hela gruppen:) inte mitt fel att 5 personer av 16 är över 1.80 :O juste vi spelade lite fotboll med några grabbar och sedan hände inget specielt. eller joo, vi badade och byggde pyramider, Vår specialitet+ att ja alltid e överst(; ( hade grupp foto också) :) Jag har nog guldfisk minne det tog 3 dagar för mig att lära mig allas namn.

tisdag: Vi fick sovmorgon t halv nio o då gick vi t frukosten o åt och sedan var det skeating som gällde ja var först på med skydden så en instruktör lärde mig lite först så ja var förs ut att tästa. Åkte några väldigt små backar men vaddå ja e sämst på skeating, men det var ur kul o jag våga i varje fall:D Men.. det sista ja gjorde var att vurpa så ha så på armbogen haha typiskt mig. Vi hade också 2 träningar den dagen och en match mot ett annat f-96 - f-95 lag vi vann med 2.1 o ja gjode mål x) det r bara på typ skoj fast vi tog det as seriöst med krigsmålning o allt. på kvällen kom några killar in i vårt rum o det hände lite saker... :O ( ja gjorde n a d a) på kvällen hade vi bästa samtals ämnet ever.. n o t . Alla var så sjukt trötta. 

onsdag: idag hade vi experion sports camp då går vi runt till 21 övningar där man ska sammarbeta och så det gick grymt bra för vårat lag. Och det var jätte roligt vi blev fotad av fotografer så vi kommer troligen upp på stora plancher eller på sports camp hemsida. STOLT.SE vi gjortde pyramider och flumma och gjorde heja ramsor och danser. :D Sedan åt vi oh satt och chilla vid datorerna i activity town. Jag flumma runt och snacka med alla, som vanligt dårå. Vi träffa på fett skumma gympa ledare som bah: åh 96or haha dom var as roligax) men vi spelade in mer låtar till vår skiva också, jag läger in låtarna i bloggen sedan:D Den är inte bra förutom en special låt. Sedan handla jag massa glass och jag tror nästan att jag ätit 10 glassar den här veckan. Me love. På kvällen hände saker.. inga detaljer får det bli.

torsdag: vanlig morgon blabla hände mycket men det bästa var när vi skulle möta ett 96-95 grabb gäng i fotboll de vann väll med 100-0 men vi körde inte direkt seriöst om man säger så, +att de faktiskt var 3 huvuden längre än mig. Jag låg på sidsan och käkade gräs och snacka med några ledare.. ämnet tas inte upp.. :) mer minns jag inte vad som hände. Eller joo, jag och nora spela in de sista 3 låtarna. Thahaha lät ju toppen :D Lägger upp dom sen.. kanske.

På torsdags kvällen dog också Michael Jackson "kungen av pop" inte så konstigt pga alla hans onödiga plastikoperationer han genom gått. Seriöst han var super söt innan han gjort alla operationer, han förstörde ju bara sig själv han att man ens kan göra så är ju jätte konstigt :O
ALLA VÄRLDEN ÖVER HEDRAR Michael Jackson, KUNGEN AV POP OCH ETT UNDERBARN SOM HAN VAR!


Naturlig.


Rest in peace


fredag: nora skulle hem vid ett så jag deppade väll hela dan nästan fram till kvällen då det var disco då gick jag ensamm runt efter att jag slarvat bort sara och. Då gick jag till activity tyown och skulle hämta min och noras sd skiva och då träffa jag yttligare på 3 killar som jag träffat förut. De är äkta stackers! men så här börja det: jag och nora gick utanför activity town och då såg jag en kille i sin sports camp t-skirt där det stod blom på baksidan. Prat glad som jag är frågade jag han heter du mattias, och han bah: ja hur visste du det böabla. Och jag lixom bara skansa värsta slumpen och  sen dess när han och hans två tvilling kompisar gått förbi mig har dom frågat om mitt nummer-.- men för att nu komma till saken, på discot fråga dom mig yttligare en gång och jag sa okej då om ni köper glass till mig :D Och dom gjorde det jag fick fan 3 glassar så jag gick stolt omkring ensamm, *ta det inte som om jag e ett mobboffer* Juste efter att jag gått in och dansade i discot och förstörde ett strul blev armbågad och knappt kom ut därifrån gick jag till vårat rum där jag, nora, becka, vendela, ellen, olivia, elin och amanda sov. :D Jag satt och bara chilla mina fötter verkligen värkte efter att jag gått och trampat ner min sports camp toffla. Vi gick in till det andra rummet och där satt massa killar och blabla, skåningar har iaf konstigaste dialekten det var en as skön kille som berätta årets dåligaste historia om en bull fitta men den var bara rolig pga hans roliga dialekt :) När vendela, sara, ellen och moa kom tbx fick vi höra många strul historier de hade ju strulat runt som fan.. Thaha de luktade killar verkligen framför allt vendela den lilla kill magneten x) Eftersom det var sista dan i lägret så fanns det självklart en tradion att göra alla skulle springa ut i under kläder men det var bara alla fotbolls killar som gjorde det och det såg verkligen kul ut tänk er 70 killar typ alla mini korta med kaliviper som springer omkring ute på gräsmattan och hjular och springer, vi satt och skratta och det blev värsta kaos. Men inte en ända tjej gjorde det. Vi pallade oss inte ut, tss ist somna vi vid tolv och ledarna var jätte nöjda med oss:D Ledarna var Anna och Fanny sports camps bästa ledare. Anna sa att vi var den bästa gruppen vi någon sin haft inte konstigt vi vann alla våra matcher är super roliga och sociala och ja vi är bara bäst. Grupp 13 rocka ;D

Lördag-Torsdag Uppstigning tidigt och vi började städa det känndes hemskt att lämna sportscamp..  städningen gick usellt eftersom vi hade stökat ner hur mycket som helst, chips pocorn och blod var lite av det som skräpade ner. Men vi klarade det efter mycket onödigt jobb och sedan fick vi massa lappar och skit från sports camp och en brochyr där kompisarna skulle skriva saker till varann så alla satt i en evighet och man skulle ju skriva i allasx) haha onödigt vetande menmen. Sedan hade vi fotbolls avslutning och tröjor delades ut, sunshine fick Sofie, best friend fick Maria, fighter Madde och Artist fick Vendela. :D Eter fotbolls avslutingen hade vi lunch typ och sedan hade vi den stora avslutingen dr några sjöng och sports camps dans grupp visade upp sin dans, den var grym:D Thaha och sedan åkte alla hem fast jag och Olivia hade svårt att hitta våra föreldrar :P När jag äntligen hittade min snälla familj.. *host* tagga vi t donken och åt och sedan åkte vi ner någonstans och sov på hotell och jag och brorsan spela fotboll och han blev total ägd, som vanligt dårå ;)

dagen efter fortsatte vi söderut och stanade i gräna och köpte massa godis och efter några timmar var vi framme i vår stuga som vi skulle bo i. Den låg i gbg och ja vi sov där och gjorde lite saker och dagen efter gick vi på skara, det var as kul fast helt propfullt av turister.. :P Skruven var en vatten rutch kana med lop jag dog seriöst när jag åkte den, den var hur läskig som helst fan xD Men vi åt och blablabla sedan åkte vi tbx till stugan och ja pallar inte berätta mer om det men vi åkte också till universeum och det vra också kul ochså till liseberg det var det roligaste. Det var inte så mycket folk där och så. Min syrra som är precis 7 basst och hon åkte balder och det var sjukt kuk för hon visste inte var det var och hon blir lixom rädd för vilda musen på grönan :O thahaha hennes ögon ploppa typ ut, menmen det var också en super rolig dag,  

KOMMER TROLIGTVIS MERA.

medveten om mitt utseende) jag <3 er.


Dans/Gympa/fotbolls grupp, tss eller sa vi inte så :)
Lägg märke till att jag har hockey tröja och basket shorts(a)
thahahaha.


OCH MED DET SÄGER JAG BARA : VILKET FRUKTANSVÄRT OTROLIGT ONÖFDIGT INLÄGG MEN DET ÄR ETT BEVIS PÅ VARFÖR JAG INTE SVARAT PÅ ERA KOMMENTARER VILKET JAG SKA GÖRA NU. MEN IMORRN ÅKER JAG ILL DALICALIA SOM LIGGER I DALARNA OCH KOMMER INTE KUNNA BLOGGA PÅ EN VECKA TILL :( FÖRLÅT MEN DET ÄR JU SOMMAR OCH JAG HAR INTE TID ATT SITTA IC NÖRDA FRAMFÖR DATAN, MITT LIV GÅR FÖRRE DATORN JUST NU SORRY DATA GEECKS. (; PUSSAR&KRAMAR FRÅN MIG!!
 
1 Meel:

skriven

Oj, vad långt inlägg hehe:P

Jo men det kan vi göra:)

2 Meel:

skriven

hej igen..

Nu följer jag dig(:

3 phiie:

skriven

super :D händer idag?