Så fuckat dåligt!

10 kommentarer
Vi var tvungna att åka hem från Dalecalia idag pga regnet, så jävla tråkigt och vi har varit i dalarna i typ 5 dagar i onödan! Så jävla dåligt, vi fick avbryta fotbolls cupen som vi hade god chans att vinna. -.-
Så nu sitter jag hemma och ni kommer inte få fakta om cupen heller.
 
1 siri:

skriven

nej vad tråkigt :/ har nästan alla åkt hem eller?

ska dit på discot på fredag men det kanske inte är någon idé dårå om alla åkt hem :/

2 ester:

skriven

sv: hihi tackn så mycket =)

(L' <3

3 ericaperzzon:

skriven

Så tråkigt:( men du kanske hade kul den tiden du var där?:)



/E

4 Siri:

skriven

sv: nej men jag bor i falun och åker dit på discot på kvällarna (;

men vadå, har typ alla åkt hem eller? :o

5 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv. det är inte jag som gjort min :(

6 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

http://haaiidi.blogg.se/

7 siri:

skriven

sv: jo jag tror faktiskt att jag gör det (:

men vad tråkigt för er att det inte går att spela :/

8 linda.:

skriven

Hoppas du får en fin fredagkväll! :)

9 Liisa:

skriven

SVAR: Tack för att du svarade på frågorna. Det betyder :) Men framförallt tack för att du läser min blogg! :D <3

10 Liisa:

skriven

SVAR: Det finns sånna idioter här i världen tyvärr :/ <3