Min dag i bilder då..

5 kommentarer

JAG VAKNAR , MED ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA?
NEJ TROR INTE DET VA..







Jag skulle ju till läkaren.. :S Klockan nio också, trött och förskyld det gör ju inte saken bättre. Jag skulle kolla svanskotan som jag har haft ont i i drygt 8 veckor.. :o
Läkaren sa att jag kommer få ta typ smärtstillande i två veckor morgon och kväll-.-



Efter läkar besöket åkte jag och pappa t värmdö marknad,
där skulle han göra en massa ärenden och jag köpte...


GLASS:D
Och den här gången blev det "skruven"
( onödigt vetande, but how cears) :P




När jag kom hem tog jag en halstablett och ...




Sommnade, behövde sova ut tills ikväll..


När jag vaknade åt jag en hemma gjord handburgare, rester alltså:P


 
Sedan spelade jag kort med min lilla syster.
Och vet ni vad jag vann varje gång:)



Sedan hämmta jag min Ben och jerry och ..



satte mig vid datan,
gud vad ovanligt Beata.
hähähä


Nu måste jag packa till umeå och sedan byta kläder och fixa mig osv!


Ska ju på brittney spears konserten..
ååh jag längtar! :)
 
1 Anonym:

skriven

Villket lag spelar du i? :D

2 [lisa bjernhagen]:

skriven

tyck till om mitt utlagda sångklipp vetja! > http://anewkindofmetal.blogg.se/2009/july/2500-views.html#comment vore guld :)



- här hittar du till min youtube där du kan lyssna på mer och bl.a vårat band vi snart spelar in med! http://www.youtube.com/user/s0adlisa

stay update <3

3 ericapeerzzon:

skriven

Gud vad kul!:) Jag ville också gå men jag jobbar:/



/E

4 Liisa:

skriven

SVAR: Om du va med o tävlade jo :) <3

5 Niki:

skriven

sv: hahha, nej? ;o <3