Almänna bilder jag glömmt att lada upp vid olika tillfälen.

4 kommentarer
Här får ni lite oredigerade bilder som jag total glömmt bort att ladda upp!
-TA DET MED EN NYPA SALT.

I boda borg för någon vecka sedan.
Från vänster: Elsaj, Tilde, Sharon, Vendela och jag.


Galnaste klassen ever, splttrad.. "/

I luften: Jack & Mina på Vendelas axlar.
4e raden från vänster: Sandra, Linnea, Hampus, Adam, Victor, Tilde, Corre, Sara, Natti, Vendela & Elsa J.
3e raden från vänster: George, Hanna,  Love & Vilda
2a raden från vänster: Sharon, Maia, Casper, Alice, Ebba, Alexandra.
1a raden från vänster: Oscar M, Elias, jag, Vanessa, Elsa S (på Vanessa)
Längst fram: Oscar E.


Jag med klumri dotterna i håret dan innan skolavslutningen.


Innan Niki&Cissis maskerad fest, tss :D
Från vänster: jag, Tilde, Nora och prinsessan Alice:)


Porrsystrarna, förra året. Så fuc*at ful ja e fan..


Ska jag byta tbx till den här headen?
Vad tycker ni? :D


Innan vår fest :D <3


Oscar är grymmast på att skeata (; tss


Mina två so arbeten, dock har jag nt gjort tiger bilderna.


Helt ensamm i klass rummet hela fitt dan -.-


Jag hade tråkigt kan man väll säga x'D


Syrran och jag badade vatten spridare och hoppa stutts matta :)


En bild från bond musikalen.
jag kan säga er att de här två filurerna var så klockrent mycket sötare en alla andra!
Vilda&Mina! <3:D


Jag och Linnea för as länge sen.
Första gången i åkte vilda musen.. tss :D
i love you the most and i mean it!


Kolla Minas fina rosett frisyr hon hade på skolavslutningen. ;o
( riktigt hår) (;


Jag igår, för fin för att visas! c(:


( Tror inte man ser så bra vad det står i prat bubblorna men jag säger : Man blir smart av fisk och Sara säger: hmm, vad äter männsikan? Thahaha :D Vi råka komma på fel resturang..

Här har jag visat er lite bilder, nu ska jag ta något att äta i think.
PUSSAR och KRAMAR/ en lidande Beata.

 
1 a:

skriven

sv; beata du är ju as gullig på dom bilderna. en riktig kämpe :D hahaha. tack gullunge. men baby vilken dag ska vi gå på ung08 ?

älskar dig mäst smeksyster

2 elsa:

skriven

omg!! man blev ju inte jätte fin på bilden med klassen. men det var fett bra att vi slog dem vuxna vi ÄGDE ut dem!! det var en ganska bra dag XD..

3 elsa:

skriven

omg!! man blev ju inte jätte fin på bilden med klassen. men det var fett bra att vi slog dem vuxna vi ÄGDE ut dem!! det var en ganska bra dag XD..

4 elsa:

skriven

omg!! man inte direkt fin på klassfotot!

men vi slog dem vuxna efter det!! det var en ganska bra dag XD