GRISSLINGE FESTEN ÄGDE!

Kommentera

Japp rubriken stämmer ju, grisslinge festen ägde. Man träffa fett många man kände, typ alla var där fan;)

För er som inte var där kan jag ju säga att det fanns en sån där "rodeo" tjur som man kunde åka, jag och Vilda droga oss i den och fyfan vad jag skämmde ut mig. Kunde först inte komma upp själv och när jag sedan kom up skrek jag som fan för jag blir jätte lätt åk sjuk och självklart ska gubbjäven bara snura tjuren, runtruntrunt! Jag spyr.. Haha men det var ändå fett kul fast jag satt fast me handen och slog huvudet i tjuren när jag trila och sån skit. Tss jag är väll klumpig då. x)

Juste måste bara konstatera att jag krosa dig Vilda i Boxnings ringen
 och Linnea s ?! :O Thahaha x)

Efter grisslinge festen tagga ja sara och linkan hem till sara och gjorde typ inget.
Jag väckte dom vid sju, fick panik pga värmen i saras rum..
Haha och nu kom jag precis hem, sitter här med en piggelin i munnnen.

Kisses, nu ska jag redigera skolavslutnings bilderna.