Igår&Idag!

Kommentera

Jag hade hur svårt som helst att välja film har inte sätt någon av de, valde dock "Deth Race" en action film, den var helt ok! När den var slut satte jag igång "terminator 3" också en action rulle, me like that!



Juste igår tog jag också mig en titt i ett super gammal foto album , jag drog fram min rosa digetal kamera och satte mig ner oc fta många av bilderna. Vilket freak jag är va? :O Menmen, resultatet får ni här:


1. Jag och lillasyster!  6&1 år(;
2. Linnea och Amanda eklund sweethearts.
3. haloween på g, bror&jag<3
4. Snööö grotttta x)
5. Fotbolls träning, ja är den coolaste med kläder.
6. Jag börjar skolan. :(
7. Fluffy and Erika  (;
8. Min galna sex års fest. tss :)
9. Bror&Pappa&syster<3
10. Någon fest? Lägg märke till Beata och Linnea längst ner i hörnet av bordet.
11. Bror, Kusin&Jag, <3
12. Kusin Oliva och jag. :D
13. Jag spelar fotboll. Jag med bollen. xD
14. LinneaSjölund gullis jao(aa')
15. lillasyster sötaste. slut
16. hehe jag :$
17. Bror&Jag flummar som fan :D
18. Jag,Bror och grannar, vi VAR gameboy freak. :P
19. Är och har alltid varit grimach kung.
20. Lucia i 6 års!

Visst var bilderna söta? (de flesta) :D