Jag hatar copycats!

7 kommentarer
Är jag ensamm eller gillar någon copycats?

Alltså då menar jag nt typ åh den jäveln hon har köpt t.ex likadann tröja som ja utan mer om en person snor typ allt från en annan eller verkligen försöker vara som den. Det är så sjukt jobbigt!
Ni som håler på så borde faktiskt skaffa sig en stil och personlighet..ingen gillar er.. INSE!
 
1 ღ DesignByMilly ღ:

skriven

nej men vad har hänt nU?

2 keisha:

skriven

jag med asso så jävla störande :)

3 Evelina:

skriven

precis!

4 Angelica L:

skriven

Okej :D

Glad midsommar!

Kram

5 natta:

skriven

va kul gumman :D

men ska du inte komma på smyckes träffen då?

6 Anonym:

skriven

oh fy fan va du har rätt

7 ester:

skriven

gud vad jag håller med dig!

haha nej men jag verkligen hatar såna, en i min klass/gamla klass

typ klagade på allt jag hade på mig och köper sen exakt likadant,

det är så sjukt irriterande.. :@

ölskar dej mest.. <3